Friday 30 December 2011

Ciri-Ciri Wanita Jatuh Cinta Kepada Lelaki

woman in love by marusska


Adakah kita tahu ciri-ciri wanita jatuh cinta kepada kita? Mungkin kebanyakkan kita masih tidak mengetahui ciri-ciri wanita yang berada berdekatan jatuh cinta kepada kita. Kita sebagai lelaki harus memahami bagaimana ciri-ciri wanita yang cinta akan kita. Tanda-tanda tersebut sebenarnya banyak tapi anda boleh pelajari yang penting dahulu dan kemungkinan kita dapat lihat pada ketika ini.

Sebelum itu kita perlu mengetahui sifat wanita dan lelaki dalam percintaan yang kebanyakkan sifat ini ada pada diri anda.Fahami betul-betul sikap wanita, baru kita akan tahu apakah wanita itu cinta kepada kita.
sifat wanita ini memiliki kecenderungan untuk saling sayang menyayangi, sukakan perhatian, suka berhias dan suka berlindung.
sifat lelaki pula dominan terhadap pasangannya, ingin terkenal, sedikit memaksa dan sikap melindungi.

9 Ciri-ciri wanita jatuh cinta kepada kita- 




1-Meletakkan jari diantara gigi sambil memandang anda. Jari yang saya maksudkan disini ialah semua jari (kecuali jari tengah) dan jari kaki. Jari tengah tidak termasuk kerana membawa maksud fuck lain.



2-Sering mengelip mata daripada biasanya ketika bercakap dengan anda. Tapi harus pastikan dulu itu bukan kerana mata dia jenis yang berkelip.


3-Bermain-main dengan rambut ketika dia sedang menatap anda. Tapi bagaimana dengan yang berhijab? itu menjadi pertanyaan saya.


4-Menatap mata anda dengan pandangan yang dalam dan biji matanya sedikit membesar. Susah untuk melihat fenomena ini jika wanita itu mengidap katarak .


5-Ikut ketawa bersama anda, yang mungkin pada anda perkara tersebut tidak terlalu melucukan. Cuba ketawa sesuatu hal yang bukan dari kategori lucu kemudian perhatikan reaksi dia.


6-Menyentuh pipi atau mengosok dagu dengan lembut sambil termenung.Mungkin dia sedang memikirkan bahawa dia merasa secocok dengan anda dalam beberapa hal.


7-Mengangkat alis mata kemudian menurunkannya sambil tersenyum. Kemungkinan hal ini dia tertarik dengan anda.


8-Dia akan berusaha mengikuti cara anda bercakap, cepat atau lambat anda bercakap mahupun tinggi rendahnya suara anda.


9-Menyentuh tangan, bahu, lengan atau peha ketika bercakap dengan anda.




Dari 9 ciri diatas mungkin ada yang anda pernah alami.Jika masih belum cukup ciri-ciri wanita jatuh cinta yang saya tulis diatas. Anda ingin berkongsi, sila ke ruangan komen agar ciri-ciri ini dapat kita kemas dan lengkap lagi.

9 comments:

maknanya sy belum jatuh cinta lah. haha.

hahahah saya belum mengalami kahkah

hahaha fenomena tuh lelaki je leh nampak.

hmm..hmm..dan hmm..

dill.

adoiyaii! no.4! i hate that word!.. lol..

Aku rasa ada beberapa someone yang buat beberapa perkara di atas if dorang sembang bersama. erm.. tapi tak sure if dorang fall in love

Sye ada suke kt sorang laki ni dlm kelas sye . Dia kulit putih , cute , handsome . Sye ada la slalu tgk mata dia , selalu senyum sorang diri masa tgk dia . Masa berckp ngan dia selalu pegang bahu aku

Aku yg pegang bahu aku bukan dia ekk

Post a Comment