Thursday 29 December 2011

7 perkara yang membuatkan lelaki jatuh hati pada wanita

Love by virus2002Eng



Lumrah kehidupan sebagai manusia untuk hidup berpasang-pasangan dan tentu ada perkara yang membuatkan seseorang jatuh hati. Saya telah menemuramah 7 orang lelaki berkaitan dengan tajuk entri kali ini. Jom kita lihat apa kata mereka-




1-Faz, Penjawat Awam
Jawapan- Gigi
Pertama yang saya lihat pada wanita ialah gigi. Saya suka melihat wanita gigi yang rata sebab senyum dia manis je membuatkan saya terpikat tambahan yang memakai braces, dulu orang kata pakai braces macam robot, kini pakai braces tuh nampak style selain meratakan gigi.

2-Azizi, Lecturer
Jawapan- Akhlak
Akhlak muslimah adalah simbol kebanggaan setiap wanita, jika akhlaknya baik maknanya semua akan baik dari segi pergaulan dan penjagaan diri..insyaAllah



3-Brian Law, Student SIFE UUM
Jawapan- Eyes
For me right, The first thing i see in a girl is her eyes. Not boobs, ass or face. Her sincere eyes melts my heart.




 4-Adib, Failure Ananlyst
Jawapan- Perwatakan & Sikap
Sikap yang ceria, sweet, senang buat berborak dan happy go lucky  boleh membuatkan saya jatuh hati. Saya tidak suka perempuan moody tak tentu pasal.



5-Badlyshah, Graphic Designer
Jawapan- Pandai memasak
Zaman sekarang susah nak mencari wanita yang pandai memasak. Saya tertarik dengan wanita yang pandai memasak, mungkin kerana saya gemar makan. Wanita akan nampak seksi jika masakan dia sedap.
6,Erman, CEO 
Jawapan- Pandai Berfesyen
Saya jatuh hati dengan wanita pandai berfesyen tapi yang tidak keterlaluan. Contoh, bini pandai berfesyen..Lelaki mungkin akan tengok gadis lain berfesyen. Jika bini pun boleh fesyen camtu so lelaki lebih terpikat pada bini. Wanita yang berfesyen ni sebab mereka ada vision dan tau how to take care of others attention.

7,Fazril, Eksekutif
Jawapan- Tidak Cerewet
girl yang menjadi pilihan saya adalah jenis yang tidak cerewet sebab jenis ini suka/berani untuk mencuba benda baru dan know how to have fun.






Setiap lelaki berlainan citarasa sama juga dengan wanita, mungkin ada jawapan diatas sama dengan jawapan anda. InsyaAllah lepas ini saya akan buat sesi temuramah wanita pula. 



0 comments:

Post a Comment